Success Story

Overwin de chaos op je servicedesk m.b.v. TOPdesk.

Wil je de (digitale) dienstverlening binnen jouw organisatie naar een hoger niveau tillen? Vraag op deze pagina een gratis healthcheck aan en ontdek hoe dit kan m.b.v. TOPdesk.

 

Voel je je als bedrijf soms ook overweldigd door de steeds hogere verwachtingen van klanten en medewerkers? Is je team te druk bezig met brandjes blussen, zodat ze geen tijd hebben om belangrijke informatie bij te houden? Met behulp van de TOPdesk-software kan je slimmer werken en de controle terugkrijgen. Dankzij TOPdesk creëer je overzicht in je incidenten en assets, maak je collega’s zelfredzaam via kennis-items en verbeter je jouw interne klanttevredenheid. 

3 TOPdesk-principes voor een kwalitatieve dienstverlening

Stop de chaos

Je hebt geen tijd om het wiel opnieuw uit te vinden, dus kies voor efficiëntie. Ga voor een pragmatische aanpak: leen ideeën van collega’s, of pas best practices toe die hun nut hebben bewezen bij andere bedrijven. Met andere woorden, zorg voor een stabiele basis met een duidelijk overzicht als resultaat. 

 

Samen sta je sterk

Samen sta je sterk. Een goede dienstverlening vereist samenwerking tussen verschillende afdelingen. Door  silo’s te doorbreken kan je een betere klantondersteuning bieden.  

 

Blijf groeien

Als je perfectie nastreeft bij je processen en van iedere optimalisatie een groot project maakt, zullen verbeteringen niet snel tot stand komen. Zelfs met de kleinste verandering kan je al kostbare tijd winnen. Zorg voor een continu verbeterproces met kleine aanpassingen, en geef je afdelingen het vertrouwen en de ruimte om te experimenteren

Benieuwd naar de volledige getuigenis?

Wil jij ook digitaal innoveren?